دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بنیامین بهادری به نام پیرهن ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بنیامین بهادری به نام پیرهن ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بنیامین بهادری به نام پیرهن ...

 

Download New Music By Benyamin Bahadori Called Pirhan

 

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام پیرهن

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری پیرهن

تو بی کس نیستی اما دلم میخواد کست باشم اجازه بده خب دلواپست باشم
آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم

پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود
پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

حواست نبود که به من حواست نبود اگه زیادی ام واسه تو عادیم خودم میرم
پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفه عاشقی از کسی دلم نمیخواد
من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفه عاشقی از کسی دلم نمیخواد

شعر آهنگ جدید بنیامین بهادری پیرهن

دلم معجزه ی چشماتو میخواست به هر چی دل ببندی میره از دست
آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم
پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفه عاشقی از کسی دلم نمیخواد
من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز جز تو من حرفه عاشقی از کسی دلم نمیخواد



بازدید : 3452 | تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت : 15:48 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: